Czym są kampanie AdWords?

Jak w ogóle działa Google AdWords i do czego służy? Na te pytania warto poznać odpowiedź, jeśli na poważnie chcemy zwiększyć sprzedaż naszej firmy. Coraz więcej przedsiębiorców dostrzega potencjał rozwoju własnej firmy przez Internet. Kampanie można tworzyć samemu lub skorzystać z oferty profesjonalnej agencji, która wykona dla nas kampanie adwords warszawa. To bardzo ważne, jeśli myślimy o zaistnieniu naszej firmy w Internecie. Potencjał jest wręcz nieograniczony.

Jak działa Google AdWords? Co powinniśmy wiedzieć o tej platformie?

Osoby, które dopiero zaczynają przygodę dotyczącą marketingu online, powinny zaczerpnąć wiedzy na temat Google AdWords. W tym artykule postaramy się opowiedzieć, czym jest tak naprawdę usługa oferowana przez Google. AdWords jest systemem reklamowym, który został stworzony przez informatyków z firmy Google. Jego zadaniem jest emitowanie własnych reklam – zarówno wideo jak i graficznych. Sporą część reklam stanowią znane wszystkim linki sponsorowane, które są prezentowane przez wyszukiwarkę. Możliwości Google AdWords są ogromne. Istnieje możliwość wyświetlania naszych reklam w witrynach partnerskich, które są zrzeszone przez program AdSesne, a także w poczcie Gmail oraz na portalu wideo – YouTube. Wartą zwrócenia uwagi zaletą jest sam system reklamowy, jaki proponuje nam Google. System ten zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji, gdyż jest oferowany w modelu PPC. Nie ma dla nas znaczenia, ile razy reklama była wyświetlana przez osoby surfujące po Internecie. Płacimy wyłącznie za kliknięcia w naszą reklamę. To sprawia, że AdWords jest systemem bardzo efektywnym i stosunkowo tanim. Możliwości zarabiania na oferowaniu usług bądź produktów naszych usług są olbrzymie. Ważne jest także doświadczenie. Początkowo kampanie mogą być dosyć nieskuteczne. Wydamy więcej niż zarobimy. Jednak nie ma się czym przejmować. Nie od razu Rzym zbudowano. Z biegiem czasu będziemy nabierać doświadczenia i nauczymy się tworzyć zyskowne kampanie w panelu AdWords.

Kampanie AdWords Warszawa. Ile płaci się za kliknięcie?

To pytanie jest najczęściej zadawane przez osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z AdWords. Nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi, gdyż zależy to od wielu czynników. Generalnie faktem jest, że algorytm Google nie jest znany. Sami musimy nauczyć się budować dochodowe kampanie reklamowe na Google AdWords. Średnio za jedno kliknięcie płaci się od kilku groszy do nawet kilkudziesięciu złotych – ta druga opcja dotyczy fraz w branżach wysokiej konkurencji. Należą do nich usługi finansowe, na przykład kredyty lub pożyczki. Najczęściej koszty kliknięcia oscylują w granicach 1,20 do 2,40 zł. Skąd bierze się cena kliknięcia? Każdy reklamodawca za tę samą frazę może płacić więcej lub mniej od innej osoby, która wykupiła również reklamę na dane słowo kluczowe. Najważniejsza jest kwota maksymalna. Z tego wynika, że na wyższej pozycji jest ten reklamodawca, który ustawił w kampanii wyższą stawkę za jednego klika. Oznacza to, że przelicytował on cenowo stawkę za kliknięcie w dane słowo kluczowe.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl