Oprogramowanie call center, windykacja CRM

Spikon oferuje swoje usługi na najwyższym poziomie, dopasowuje swoją ofertę indywidualnie do potrzeb i wymagań każdego klienta. Pracownicy firmy Spikon mają wieloletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Dlatego proponują swoim klientom profesjonalne oprogramowanie call center, do którego będą mieli nieograniczony dostęp z każdego państwa na całym świecie. Firma Spikon zadba również o to, aby każdy właściciel firmy otrzymał jak najszybsze i profesjonalne doradztwo w doborze odpowiedniej oferty. Firma Spikon zdaje sobie sprawę z tego, jak istotny jest ciągły rozwój firmy, dlatego oferuje swoim klientom możliwość negocjowania warunków umowy. Jest to szczególnie istotne dla początkujących przedsiębiorców, aby nie musieli oni ponosić dużych wydatków finansowych związanych z budowaniem firmy. Warto także zaznaczyć, że każdy właściciel firmy ponosi odpowiednią opłatę tylko w momencie, kiedy korzysta z usługi. Firma posiada w ofercie również funkcje takie jak windykacja CRM .

Rzetelność i profesjonalizm

Spikon stawia na to, aby obsługa systemu była łatwa i intuicyjna. Dzięki czemu przedsiębiorca, może jak najszybciej rozpocząć pracę, bez poświęcania zbędnego czasu na naukę oprogramowania. Kampania Call Center umożliwia swoim klientom obsługiwanie połączeń zarówno wychodzących, jak przychodzących. Pracownicy Call Center zapewnią niezbędną pomoc i są dopasowani indywidualnie do potrzeb klienta i wielkości jego działalności. Niezwykle ważne jest to, że oprogramowanie umożliwia wyszukanie i odsłuchanie nieodebranych połączeń. Żadna firma nie chce tracić cennych klientów, poza tym przyjazny kontakt wpływa na pozytywne postrzeganie wizerunku każdej działalności. Dla przedsiębiorstw, które pracują na komputerach w systemie Windows jest dostępna funkcja Voicer, która umożliwia wygodny monitoring kampanii call center, czy logowanie do systemu. Dzięki wirtualnemu call center właściciele firmy mogą w łatwy i szybki sposób przeprowadzić rozliczenia kampanii i konsultantów. Klienci mogą również ocenić zaangażowanie i pracę swoich konsultantów dzięki możliwości nagrywania połączeń telefonicznych. Dzięki temu właściciel firmy, będzie zdawała sobie sprawę z tego, jakie ewentualne zmiany dodać, aby poprawić i usprawnić kontakty ze swoimi klientami. Call Center obsługuje różne działy (egzekucja crm), w czasie oczekiwania klienta na połączenie z pracownikiem słyszy on muzykę, którą klient Spikon może wybrać według swoich oczekiwań. Również osoba oczekująca na połączenie będzie informowany na bieżąco o czasie trwania i czekania na połączenie, jak i swojego miejsca w kolejce oczekujących. Spikon dba o to, aby każdy klient mógł rozwijać swoją firmę i ulepszyć jej funkcjonowanie dzięki usługom Spikon. Firma na bieżąco pracuje nad nowymi rozwiązaniami, aby ciągle podnosić jakość swoich usług. Każdy klient Spikon nie ponosi żadnych opłat związanych z aktywacją oprogramowania, a firma zapewnia atrakcyjne i konkurencyjne ceny. Spikon ma na swoim koncie współpracę z wieloma przedsiębiorcami, którzy nawiązują współpracę na dłuższy czas. Spikon cały czas się rozwija i chce, aby każdy klient również odnosił sukcesy w prowadzeniu swojej firmy.