Nowoczesne wyposażenie do biura – jakie?

Wyposażenie biurowe musi być ergonomiczne i praktyczne w użytkowaniu. Bardzo ważne jest to, żeby sprzęt był dobrej jakości, gdyż dzięki temu może nam długo posłużyć i nie będzie awaryjny. Obecnie jest wiele nowoczesnych urządzeń, w które warto zainwestować, szczególnie jak zależy nam na ciągłym rozwoju przedsiębiorstwa. Jaki sprzęt biurowy będzie niezbędny?

Telefonia IP

Telefon to zdecydowanie jedno z podstawowych narzędzi, dzięki któremu możemy komunikować się zarówno ze współpracownikami, klientami, jak i partnerami biznesowymi, dlatego tak ważne jest to, aby wybierać sprzęt nowoczesny, najwyższej klasy. Na takim wyposażeniu, na pewno nie warto oszczędzać, zbyt przesadnie. Czym jest telefonia IP i dlaczego warto? To nowoczesna technologia, która umożliwia wykonywanie połączeń przez sieć internetową. W tym wypadku nie trzeba obawiać się skomplikowanego montażu, gdyż wystarczy zwykłe okablowanie, jakiego używamy do podłączenia Internet. To doskonałe rozwiązanie nie tylko ze względu na wysoką jakość połączeń, dostępność do wielu praktycznych funkcji, bo takie połączenia są po prostu dużo tańsze, niż takie wykonywanie w ramach abonamentu telekomunikacyjnego. To, dlatego między innymi tak wiele osób prowadzących własne firmy, decyduje się na zrezygnowanie z usług telekomunikacyjnych, na rzecz telefonii internetowej.

Jaki telefon IP kupić?

Obecnie na rynku można znaleźć bardzo duży wybór telefonów dedykowanych sieci VoIP, więc nie powinniśmy mieć problemu z ich doborem. Ważne jest to, aby zdecydować się na model telefonu, który będzie dopasowany do naszych potrzeb. Tak jak w przypadku każdego rodzaju sprzętu, tak też w przypadku telefonii IP można znaleźć na rynku aparaty lepszej i gorszej jakości. Wybierajmy takie, które pochodzą od renomowanych producentów, wówczas będziemy mieć pewność, że długo posłużą. Dobrym przykładem jest Avaya 9608 – telefon jest 8 liniowy, idealnie sprawdza się w biurze, został zaopatrzony w monochromatyczny wyświetlacz, na którym można zobaczyć informacje dotyczące rozmówcy czasu i daty połączenia. Obsługa telefonu Avaya 9608 jest prosta, niezwykle intuicyjna, dzięki temu praca będzie wydajniejsza. Telefon jest kompatybilny z słuchawkami z mikrofonem, dzięki temu może być stosowany w biurach call center. Telefon Avaya 9608 jest w stanie obsłużyć od 12-24 przyciskowych modułów rozszerzających, tak więc będzie dobrą opcją na recepcję czy do sekretariatu. Na wyposażeniu ma także 2 porty Gigabit Ethernet. Ponieważ telefon ma opcję głośnomówiącą można równocześnie rozmawiać przez telefon i wykonywać inne obowiązki. Poza tym warto zwrócić uwagę na to, że telefon jest oszczędny, nie pobiera dużo energii, dzięki temu, że przechodzi w tryb uśpienia. Wybór telefonu biurowego powinien być bardzo dobrze przemyślany, inaczej możemy narazić firmę na wysokie koszty. Dobrze będzie zainwestować w urządzenia z wyższej półki, które będą bezawaryjne i funkcjonalne.