Masowe SMS-y – dlaczego warto wprowadzić je w swojej firmie?

Masowe SMS-y to ciekawe rozwiązanie, które może znacznie usprawnić obsługę klienta w każdej firmie. Co warto wiedzieć o tej usłudze i jakie korzyści można zyskać, decydując się na wprowadzenie jej do swojego przedsiębiorstwa?

Masowe wiadomości SMS – na czym polega usługa?

W każdej firmie sprawny kontakt z klientem ma ogromne znaczenie. Dzięki niemu można nie tylko szybciej realizować zadania związane z obsługą klientów, ale także zbudować wizerunek profesjonalnej marki, która dba o komfort swoich odbiorców. Masowe SMS-y to bardzo ciekawy sposób na szybszą i wydajniejszą pracę BOK przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości usług.

Usługa polega na udostępnieniu firmie bramki SMS, dzięki której można wysyłać pojedynczo lub masowo krótkie wiadomości tekstowe na polskie numery telefonów. Bramka działa przez Internet, dlatego z tego rozwiązania można korzystać z dowolnego miejsca na świecie, zachowując niskie koszty kontaktu z odbiorcami.

Dzięki powiadomieniom SMS można przekazać klientom wiele ważnych wiadomości, związanych z działaniem firmy – pozwala to na budowanie trwałych, pozytywnych relacji z odbiorcami, co przekłada się na rozwój i sukces marki.

W jakiej sytuacji warto zdecydować się na masowe SMS-y?

 Masowe SMS-y to ciekawe rozwiązanie, które sprawdzi się w wielu firmach. W krótkich wiadomościach tekstowych można zamieścić najróżniejsze przydatne informacje, związane z promocjami, zamówieniami czy wszystkimi innymi aspektami obsługi klienta.

Najczęściej firmy wykorzystują powiadomienia SMS, kiedy chcą:

– powiadomić klienta o statusie zamówienia,

– przekazać informacje o aktualnych promocjach,

– wysłać klientowi kod rabatowy,

– potwierdzić rezerwację spotkania,

– przypomnieć o umówionym spotkaniu, kiedy jego termin się zbliża,

– podsumować informacje przekazane we wcześniejszej rozmowie telefonicznej,

– wysłać wiadomość specjalną, np. powitalną czy urodzinową,

– powiadomić o nadaniu paczki.

Dzięki dużej elastyczności usługi bramki SMS, firmy mogą dopasować ją do swoich potrzeb – dlatego jest to rozwiązanie dla każdego. Najczęściej z tej opcji korzystają różnego typu firmy usługowe, które dzięki masowym wiadomościom SMS mogą potwierdzać klientom rezerwację zamówionego przez nich terminu lub informować o statusie realizacji zlecenia. Powiadomienia SMS są też często wykorzystywane w sklepach internetowych, które mogą dzięki nim w łatwy sposób wysłać klientowi potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz informować o jego wysyłce. Wiele innych przedsiębiorstw również wspiera swój dział obsługi klienta właśnie dzięki bramkom SMS – czy są to duże korporacje, czy niewielkie firmy, rozwiązanie to znacznie ułatwia i przyspiesza przekazywanie odbiorcom wielu ważnych informacji. Masowe SMS-y są przydatne również w różnego typu instytucjach, jak banki i urzędy, szpitalach oraz biurach call i contact center.

Jakie są największe zalety masowych wiadomości SMS?

Masowe SMS-y to usługa, która przynosi firmie wiele korzyści. Jakie są najważniejsze z nich?

Przede wszystkim, bramka SMS to proste rozwiązanie, dzięki któremu można znacznie podnieść jakość obsługi klienta, a także zwiększyć wydajność zajmujących się tym działem pracowników. Dzięki możliwości automatyzacji części działań można oszczędzić mnóstwo czasu, co przełoży się na większą skuteczność BOK-u. Masowa wysyłka SMS może zastąpić wiele długotrwałych rozmów telefonicznych, ponieważ dzięki niej klienci otrzymają w przystępnej formie ważne dla nich informacje.

Powiadomienia SMS to też sposób na budowanie pozytywnych relacji z klientami. Większość odbiorców bardzo dobrze reaguje na wiadomości SMS – są krótkie i w prostej formie przekazują im potrzebne, ważne wiadomości. Mogą je odebrać wtedy, kiedy mają na to czas, a także zachować, aby mieć zawsze pod ręką istotne dane, jak datę i godzinę spotkania czy kod rabatowy. Firmy stosujące powiadomienia SMS są odbierane jako profesjonalne i dbające o komfort swoich klientów.

Dużą zaletą jest także fakt, że cały system działa przez Internet. Dzięki temu można nim zarządzać z dowolnego miejsca na świecie, pod warunkiem dostępu do sieci – zachowując przy tym niskie koszty kontaktu ze swoimi odbiorcami, nawet przy masowej wysyłce SMS.