Czy blog to dodatkowy koszt dla firmy?

Blog firmowy to nic innego jak strona wypełniona treścią ekspercką, związaną z działalnością firmy albo też z całą branżą, w jakiej firma ta działa. Dziś coraz więcej firm decyduje się na ten krok, a więc inwestuje w tego rodzaju blogi. Na pewno wiąże się to z pewnymi kosztami. Jednak czy faktycznie są duże?

Własny blog to przede wszystkim inwestycja czasu

Każdy, kto zastanawia się nad tym, aby założyć własny firmowy blog seo, automatycznie doszukuje się informacji na temat tego, ile to wszystko będzie kosztować, z jakimi kosztami będzie się wiązać. Inwestycja ta wymaga przede wszystkim czasu, bo można wszystkim zająć się samodzielnie. Wystarczy stworzyć darmowego bloga, korzystając z gotowych szablonów. To nic skomplikowanego. Następnie należy przejść do opracowania treści. Artykuły muszą być związane z tematyką firmy, z branżą, w jakiej działa albo z produktami lub usługami, które oferuje. Wiadomo jednak, że blog ten na pozycję strony firmowej będzie wpływał tylko wtedy, gdy w każdym z publikowanych artykułów pojawią się odpowiednie frazy, słowa kluczowe oraz linki do niej prowadzące. Tak więc pracy przy tym będzie sporo. Jeśli ktoś ma zamiar publikować artykuły tylko sporadycznie, powinien się z tego wycofać. Tworzenie takiego bloga nie ma najmniejszego sensu.

Blog firmowy jest wart inwestycji pieniędzy

Ponieważ blog firmowy przynosi firmie dużo korzyści, warto zainwestować w niego nie tylko swój cenny czas, ale i pieniądze. Nie są to duże kwoty. Blog jednak powinien być postawiony na własnej domenie, firmowej. Można w tym celu wykorzystać subdomenę. Tak będzie profesjonalnie. Kolejna sprawa to publikacja artykułów. Dobrze jest zatrudnić do tego doświadczonego copywritera. Ten będzie regularnie zamieszczał artykuły, a nie tylko wtedy, gdy pojawi się na to dobry moment, okazja czy wolna chwila. Co więcej, artykuły będzie pisał językiem korzyści dla czytelników, a także korzystnie pod kątem pozycjonowania. Treści zamieszczane na stronie powinny być odpowiedniej długości. Muszą być merytoryczne i powinny w pełni wyczerpywać temat. Takie bez problemu przygotuje dobry copywriter.

Koszt utworzenia bloga na własnej firmowej domenie nie jest drogą usługą. To prosta czynność, zajmuje chwilę, a sama strona też jest niezbyt wymagająca, więc nie będzie wiązało się to z wysokimi kosztami. Prowadzenie bloga, a więc współpraca z copywriterem też nie jest kosztowna. Za dobrej jakości tekst trzeba zapłacić kilkadziesiąt złotych. Nie ma potrzeby publikowania ich codziennie. Wystarczy na przykład jeden tygodniowo. Najważniejsze jest to, aby artykuły były merytoryczne, bogate w słowa kluczowe i zamieszczane systematycznie.

Taki blog pozycjonujący stronę firmową jest bardzo korzystny dla firmy. Ponieważ inwestycja nie jest kosztowna, warto zastanowić się nad inwestycją w to nowoczesne narzędzie marketingowe. Jeszcze do niedawna blog służył do dzielenia się własnymi zainteresowaniami, do tworzenia więzi z fanami, do wyrażania własnych opinii na pewne tematy. Dziś jest czymś więcej – opłacalną i tanią reklamą.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl

Czy blog to dodatkowy koszt dla firmy?

Blog firmowy to nic innego jak strona wypełniona treścią ekspercką, związaną z działalnością firmy albo też z całą branżą, w jakiej firma ta działa. Dziś coraz więcej firm decyduje się na ten krok, a więc inwestuje w tego rodzaju blogi. Na pewno wiąże się to z pewnymi kosztami. Jednak czy faktycznie są duże?

Własny blog to przede wszystkim inwestycja czasu

Każdy, kto zastanawia się nad tym, aby założyć własny firmowy blog seo, automatycznie doszukuje się informacji na temat tego, ile to wszystko będzie kosztować, z jakimi kosztami będzie się wiązać. Inwestycja ta wymaga przede wszystkim czasu, bo można wszystkim zająć się samodzielnie. Wystarczy stworzyć darmowego bloga, korzystając z gotowych szablonów. To nic skomplikowanego. Następnie należy przejść do opracowania treści. Artykuły muszą być związane z tematyką firmy, z branżą, w jakiej działa albo z produktami lub usługami, które oferuje. Wiadomo jednak, że blog ten na pozycję strony firmowej będzie wpływał tylko wtedy, gdy w każdym z publikowanych artykułów pojawią się odpowiednie frazy, słowa kluczowe oraz linki do niej prowadzące. Tak więc pracy przy tym będzie sporo. Jeśli ktoś ma zamiar publikować artykuły tylko sporadycznie, powinien się z tego wycofać. Tworzenie takiego bloga nie ma najmniejszego sensu.

Blog firmowy jest wart inwestycji pieniędzy

Ponieważ blog firmowy przynosi firmie dużo korzyści, warto zainwestować w niego nie tylko swój cenny czas, ale i pieniądze. Nie są to duże kwoty. Blog jednak powinien być postawiony na własnej domenie, firmowej. Można w tym celu wykorzystać subdomenę. Tak będzie profesjonalnie. Kolejna sprawa to publikacja artykułów. Dobrze jest zatrudnić do tego doświadczonego copywritera. Ten będzie regularnie zamieszczał artykuły, a nie tylko wtedy, gdy pojawi się na to dobry moment, okazja czy wolna chwila. Co więcej, artykuły będzie pisał językiem korzyści dla czytelników, a także korzystnie pod kątem pozycjonowania. Treści zamieszczane na stronie powinny być odpowiedniej długości. Muszą być merytoryczne i powinny w pełni wyczerpywać temat. Takie bez problemu przygotuje dobry copywriter.

Koszt utworzenia bloga na własnej firmowej domenie nie jest drogą usługą. To prosta czynność, zajmuje chwilę, a sama strona też jest niezbyt wymagająca, więc nie będzie wiązało się to z wysokimi kosztami. Prowadzenie bloga, a więc współpraca z copywriterem też nie jest kosztowna. Za dobrej jakości tekst trzeba zapłacić kilkadziesiąt złotych. Nie ma potrzeby publikowania ich codziennie. Wystarczy na przykład jeden tygodniowo. Najważniejsze jest to, aby artykuły były merytoryczne, bogate w słowa kluczowe i zamieszczane systematycznie.

Taki blog pozycjonujący stronę firmową jest bardzo korzystny dla firmy. Ponieważ inwestycja nie jest kosztowna, warto zastanowić się nad inwestycją w to nowoczesne narzędzie marketingowe. Jeszcze do niedawna blog służył do dzielenia się własnymi zainteresowaniami, do tworzenia więzi z fanami, do wyrażania własnych opinii na pewne tematy. Dziś jest czymś więcej – opłacalną i tanią reklamą.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl