Co kryje się pod pojęciem Google AdWords?

Gogle AdWords jest systemem reklamy internetowej, z którą spotykamy się każdego dnia surfując w sieci. Wszyscy z nas z pewnością kojarzą wyszukiwarkę Google. Każdego dnia z niej korzystamy, wyszukując w Internecie różnych rzeczy. Narzędzie to jest bardzo przydatne, o czym przekonaliśmy się wszyscy. A dlaczego nie mielibyśmy skorzystać z popularności wyszukiwarki Google i nie reklamować tam naszej firmy? Zatem zapraszam do lektury całego artykułu, z którego dowiemy się, jakie korzyści niesie za sobą reklama w AdWords.

Czym właściwie jest Google AdWords?

Jest to platforma reklamowa, która ma szereg zalet oraz posiada w sobie ogromny potencjał, którym możemy wykorzystać, gdy chcemy, aby nasza firma zaistniała w sieci. Na pewno na wstępie musimy określić cel biznesowy, jaki chcemy osiągnąć. To niezwykle istotne, aby zaplanować wcześniej, ile chcemy wydać na reklamę, a ile ma zyskać nasza firma. System AdWords działa w ten sposób, że sami ustalamy maksymalny budżet oraz płacimy wyłącznie za kliknięcie w nasz link. Ilość wyświetleń nie gra żadnej roli i nie partycypuje w kosztach. Otóż, google adwords umożliwia nam emisję reklam tekstowych (te są najpopularniejsze), graficznych, a także reklam video. Jak widać możliwości jest wiele. Wiele firm wybrało drogę pozycjonowania się. Jest to etap długotrwały i nie zawsze może zakończyć się powodzeniem. Gdy mowa o Google AdWords, wtedy na efekty naszych reklam nie musimy długo czekać. Reklamy pojawiają się błyskawicznie w wynikach wyszukiwania. To spory atut platformy AdWords. Z tego powodu ten model reklamowania się przypadł do gustu wielu osobom (głównie przedsiębiorcom). Odpowiednio stworzona i zaplanowana reklama w AdWords może przynieść naszej firmie wiele wymiernych korzyści. Model CPC jest niezwykle sensowny. Płacimy wyłącznie za efekt. Tym wyróżnia się Google AdWords na tle innych konkurencyjnych rozwiązań. Stworzenie kampanii zajmie na trochę czasu, jednak tuż po jej aktywowaniu możemy niemalże natychmiastowo zauważyć efekty w postaci zwiększonej liczby wejść na naszą stronę internetową. Dobrze skonstruowana reklama sprawi, że wzrosną przychody oraz zyski naszego biznesu. Nie wolno nam – przedsiębiorcom – lekceważyć siły marketingowej Internetu. Wszyscy korzystają z Google, więc dlaczego nie powinniśmy właśnie tam się reklamować?

Gdzie możemy dotrzeć do potencjalnych klientów?

Oczywiście odpowiedź jest jedna: dzięki Google AdWords. Na pewno musimy mieć wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania zyskownych i efektywnych reklam w AdWords. Moim zdaniem AdWords jest dla każdego. Nie musimy powierzać kreowania reklam w Google AdWords firmom, które naliczają sobie za to opłatę. Postarajmy się sami na własną rękę tworzyć super kampanie reklamowe. Metodą prób i błędów zoptymalizujemy nasze reklamy. Następnie zauważamy większą liczbę wejść na naszą stronę firmową. Sukces firmy gwarantowany. A zatem, do dzieła. Życzę samych sukcesów we współpracy z Google. W końcu reklama jest dźwignią handlu. O tym wiedzą wszyscy właściciele firm – zarówno tych mniejszych, jak i większych.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl