Idea Call Center: obsługa reklamacji, helpdesk
Na rodzimym rynku jest wiele firm świadczących usługi w zakresie wzrostu efektywności sprzedaży w firmach. Jednak nie każda wykonuje swoje zadania w sposób uczciwy i godny zaufania. Firma Idea Call Center posiada długoletnie doświadczenie w pracy z klientami. Zatrudnia pracowników posiadających najwyższe kwalifikacje i umiejętności do prowadzenia rozmów z klientami. Konsultanci Idea Call Center mają niemal 15- letnie doświadczenie w branży. Poza tym firma nieustannie inwestuje w polepszenie jakości usług i relacji z klientami. Konsultanci podnoszą swoje kwalifikacje biorąc udział w niezbędnych szkoleniach. Idea Call Center podchodzi indywidualnie do wymagań i oczekiwań każdego kontrahenta. Pomoże dopasować odpowiednie metody, aby przedsiębiorcy osiągnęli oczekiwane wyniki sprzedaży i rozwijali swoją markę. Firma zapewnia między innymi usługi takie jak sprzedaż przez telefon, badania ilościowe i jakościowe, monitorowanie należności, czy obsługa reklamacji.
Metodologia działania
Firma Idea Call Center zapewnia kompleksową pomoc każdej działalności, bez względu na to, czy jest to małe przedsiębiorstwo, czy firma z wieloletnim stażem, zatrudniająca kilkuset pracowników. Wśród kontrahentów firmy są także międzynarodowe korporacje. Sukcesy klientów Idea Call Center są sukcesami firmy i motywują ją do ciągłego rozwoju i podnoszenia jakości swoich usług. Jak też szukania nowych rozwiązań w wsparciu swoich kontrahentów. Firma dostosowuje swoje działania do oczekiwań każdej branży. Na swoim koncie ma współpracę z klientami z branży edukacyjnej, motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, energetycznej, logistycznej czy telekomunikacyjnej. Firma pomaga swoim klientom w definiowaniu i określaniu strategii i celów, aby firma osiągała jak najlepsze wyniki sprzedażowe i budowała swoją renomę na rynku. Przed przystąpieniem do pracy, firma Idea Call Center przeprowadza wymagane analizy i wprowadza skuteczne mechanizmy działania, aby spełnić wszystkie oczekiwania swojego kontrahenta. Konsekwentnie realizuje wytyczone cele. Na bieżąco monitoruje wyniki i płatności swoich klientów. Poza tym Idea Call Center proponuje doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów połączeń, budowania własnego call center, czy doradztwo procesowe w momencie wprowadzania projektu. Idea Call Center organizuje również niezbędne szkolenia i warsztaty, aby konsultanci wykonywali swoją pracę z najwyższą starannością i profesjonalizmem. Każdy klient może skorzystać z oferty szkoleń w ramach sprzedaży przez telefon, telefonicznej obsługi klienta czy rozpatrywania zażaleń. W każdej firmie niezwykle ważny jest kontakt i budowanie trwałych relacji z kontrahentami. Jeżeli obsługa klienta nie będzie przebiegała sprawnie, klienci nie będą chcieli korzystać z usług firmy w przyszłości. Reputacja i zaufanie to podstawa działalności każdej przedsiębiorczości osiągającej sukcesy. Warto powierzyć przyszłość swojej marki profesjonalnej firmie jaką jest Idea Call Center.